نماینده ولی فقیه در فارس گفت: کارهای زمین مانده بسیار است اما ان‌شاءالله با همت عالی مسئولان بسیاری از مشکلات برطرف شود، امسال سالی است که دشواری های سنگینی داریم، از این رو رقابت‌ها را باید کنار گذاشت پای کار اهل بیت(ع) ایستاد، مگر می‌شود برای اهل بیت(ع) کار کرد و جواب نگرفت نگذارید.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 31 May 2023

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام ظهر امروز در آیین رونمایی از سنگ مزار حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) ضمن قدردانی از ساخت سنگ مزار حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع)، اظهار داشت: شیراز افتخار می‌کند به فرزندانی که در خدمت گذاری به خواندن اهل بیت(ع) تلاش می‌کنند.

وی افزود: هزار و ۴۴۴ سال از هجرت پیامبر(ص) می‌گذرد، در این سال‌ها غیر از این ۴۴ سال گذشته، نگذاشته‌اند حکومت بر پایه ولایت شکل بگیرد، به نوعی تولی اینجا شکل گرفته است، بنده گلایه نمی‌کنم بلکه تشکر می‌کنم که یک زحماتی کشیده می‌شود اما کم است، باید همت عالی کنیم و پای حرکتی که خون ۳۰۰ هزار شهید ریخته، تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: مردم سختی‌های بسیاری می کشند، اما به خاطر ایمانشان پای کار ایستادند، دشمن نیز بار روانی سختی‌ها را در فضای مجازی افزایش می‌دهد، با این حال اما مردم پای نظام ایستادند، این حرکت را شب گذشته در حرم مطهر امام رضا(ع) نشان دادند.

امام جمعه شیراز گفت: کارهای زمین مانده بسیار است اما ان‌شاءالله با همت عالی مسئولان بسیاری از مشکلات برطرف شود، امسال سالی است که دشواری های سنگینی داریم، از این رو رقابت‌ها را باید کنار گذاشت پای کار اهل بیت(ع) ایستاد، مگر می‌شود برای اهل بیت(ع) کار کرد و جواب نگرفت نگذارید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار